fredag 1 juli 2011

Hey Sugar!


 

"Hey Sugar Magazine är en nystartad nättidning som riktar sig mot tjejer med alternativa stilar i åldrarna 18-35."


Jag är ju som ni kanske redan vet en självutnämnd crazy cat lady, en sminkgalen spelnörd, en bokdyrkande, animeälskande, majonäsberoende kvinna med många olika alternativa klädstilar i garderoben. Multipel personlighet? Nej då, bara ärlig!

När jag hörde om den här nya nättidningen tänkte jag att äntligen är det någon som har förstått att det fattas något för oss som suktar efter något mindre "mainstream" att läsa, särskilt när det kommer till skönhet.


Efter att ha klickat runt lite granna och läst en massa olika artiklar måste jag säga att ja, de har gjort precis det. Skapat en härlig blandning av olika alternativa stilar av musik, mode etc och samlat det på en plats.

När jag kom mig för att läsa de olika bloggarna som fanns på sidan kändes det ännu bättre, det är nämligen en härlig blandning av olika personligheter och stilar!


Låter något av det kul och intressant tycker jag att du ska titta in hos dem 
och se om du håller med Hey Sugar Magazine :)




Jag är också väldigt svag för tävlingar, gratis är alltid gott! 
(jag ska snart lotta ut lite foundations från Smashit här på bloggen, så håll utkik!) 
Därför vill jag nämna att de dessutom har en liten tävling nu där du kan vinna sköna och söta saker.


Vad tror du om nättidningen, 
är den något för dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar