tisdag 5 juli 2011

Vinn en valfri foundation från Smashit samt en foundationborste!

Nu lottar jag ut två foundations från Smashit
samt en kortare greppvänlig svart handgjord
 foundationborste med ekovänligt syntethår! 


Allt du behöver göra för att kunna vinna 
en foundation i valfri färg+borste är att:
 Skriva att du är med i tävlingen i din blogg (använd bilden ovan) 
och länka till det här inlägget.

Skriv sedan en kommentar till detta inlägg och säg att du är med, vilken färg du vill ha om du blir en av vinnarna och  lämna en länk till ditt inlägg.
*
För en extra lott kan du gilla det här inlägget på Bloglovin.
*



Har du ingen blogg kan du länka på din Facebook-sida istället eller maila och tipsa dina vänner om tävlingen. Om du inte har en blogg eller Facebook utan mailar vill jag att du skickar en kopia till den här adressen så att jag kan kolla att det stämmer :)
tyrannika_pwnzor@hotmail.com  




Behöver du hjälp att välja färg eller har några frågor är det bara att skriva 
och fråga i en kommentar!


Avslutad.

7 kommentarer:

  1. Tjena snygging! Jag är såklart med och tävlar;) Om jag vinner så vill jag ha färgen "vanilla". Du hittar mitt inlägg här:
    http://iamabuzzador.blogg.se/2011/july/tavling-pa-tyrannikablogspotcom.html

    Och självklart gillade jag ditt inlägg på bloglovin också! Puss på dig:*

    SvaraRadera
  2. Hejhej sötnos! Jag är med och tävlar. :) Jag vill ha den ljusaste färgen som finns, är blek av mig! :) Vill alltså ha den längst ut till vänster. :)

    Här är inlägget: http://moazstyle.blogg.se/2011/july/vinn-en-smashbox-foundation-borste.html#comment

    Följer nu dig på bloglovin! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hahaha ojsan, tror jag läste fel, ska gilla ditt inlägg också! :)

    SvaraRadera
  4. Kajsa sa...
    Hej gumman! Jag är med och tävlar. :) Jag har länkat till tävlingen på facebook och gillat på bloglovin.
    Om jag vinner vill jag ha "Milk" eftersom jag är så ljus.
    Hoppas det går bra med din tävling. :)
    /Kajsa

    SvaraRadera
  5. Jag är med och tävlar=) Jag har länkat till tävlingen på facebook http://www.facebook.com/joanna.norberg
    Om jag vinner vill jag ha färgen beige./Joanna

    SvaraRadera
  6. Jag är med och tävlar! och länka till din sida här på fb. (http://www.facebook.com/joanna.norberg)Om jag vinner så vill jag ha färgen beige!
    Kram! :)
    Joanna Norberg

    SvaraRadera
  7. Halloj! Jag är med o tävlar =) Om jag skulle ha turen att vinna önskar jag färgen vanilla!
    Här är mitt blogginlägg http://lackadenaglar.blogspot.com/2011/07/tavling-hos-tyrannika.html
    Kram Sara

    SvaraRadera