tisdag 9 augusti 2011

Gratis är gott!

Tamponger, gratis, helt utan trix- 
för bra för att vara sant?
Ja, jag var i alla fall väldigt skeptisk men jag har testat och det stämmer faktiskt! :) 

Det enda man behöver göra är att svara på frågor via mail lite då och då och så får man ett litet paket med tamponger hem med posten- ingen frakt att betala, ingenting! 
Själva idén bakom det här är det är reklam på själva asken så att olika företag samarbetar med de som har sidan så att de i sin tur kan slänga ut tamponger gratis till höger och vänster. Och jag är inte den som tackar nej till free stuff 
i utbyte mot mina åsikter om reklam! Jag ser tvärtom nästan frammemot att få skicka mina kommentarer vidare till företagen :)


Vill du testa själv och gotta dig i lite gratis så har du sidan här: Tampons For Free.
Jag upptäckte den här sköna dealen på den här söta bloggen.

Har du något annat tips på hur man kan tjäna in lite cash?
Dela gärna med dig i en kommentar! :)

XOXO

2 kommentarer:

  1. Hej gumman! Jag skickade ett meddelande på FB angående foundationen, vet inte om du sett det eller inte, men du kan väl ta och kolla in det?:) Puss och kram:*

    SvaraRadera
  2. Prenumenerar också på detta! helt perfekt att man har möjlighet att göra det :)

    SvaraRadera