tisdag 2 augusti 2011

Internetshopping - CherryCulture.com


Det här är stället du ska kolla på om du letar efter NYX-smink och billiga "drugstore"sminkprylar från blandade märken.
*
*
Personligen handlar jag alla mina NYXprylar där och när jag väl skickar iväg en beställning brukar jag plocka på mig ett eller två läppglans från Jordana och några eyeliners från Milani.
*
Frakten kostar en del eftersom paketet skickas från USA men sminket som säljs på sidan är så mycket billigare att det även med frakt och tull är ett kap att handla där.
Att de flera gånger per år har olika rabatter och erbjudan gör inte saken sämre och jag brukar bida min tid och vänta på t ex 20% av på alla NYXprodukter. En NYX Jumbo Pencil á 95kr st här i sverige eller á 1.5$ från Cherry Culture (!) är ett enkelt val för mig. Det svåra är bara att vara hård nog att vänta tills det kommer ett erbjudande  :)
*
*  
Jag hade inga problem med frakten, de höll frakttiderna de angav på sidan och alla produkterna var i toppskick när de kom fram till min dörr!

Sugen på att göra av med lite pengar på smink? Ja, det är ingen tvekan om att jag rekommenderar den här sidan om du är sugen på NYX.  
Särskilt nu när kronan är stark så att man verkligen får mycket valuta för pengarna!  :)

2 kommentarer:

  1. Vad fick du betala för frakten då?:)

    SvaraRadera
  2. Om jag minns rätt så blev frakten cirkus 18 dollar.

    SvaraRadera