lördag 27 augusti 2011

Konstpaus

Jag ber om ursäkt för att jag försummat bloggen så mycket senaste veckan, 
särskilt de senaste dagarna. Tyvärr kommer "Öga för färg" att gå i ide ett tag. 


Det är en ny utbildning jag har börjat som tar upp mycket, mycket mer av min tid än vad jag först trodde att den skulle göra. 
Ett år av konst är det jag har gett mig in i och jag har fruktansvärt roligt! 
Det var så länge sedan jag satte mig ner och skissade, tecknande och målade på allvar.


Jag kommer försöka knåpa ihop nåt inlägg då och då men just nu är det så mycket med skolan och en massa läxor att jag helt enkelt inte har tid eller ork att hålla liv i bloggen.



Tack, tack och tusen åter tack till alla ni som läst och följt min blogg! 
Det här är inte slutet, jag överger er inte, men jag behöver som sagt en paus :)
Ta hand om er tills vi hörs igen och kom ihåg att lite för kan pigga upp vilken dag som helst!
XOXO / (Tyr)Annika

6 kommentarer:

  1. Nooooo! :(
    Kul i alla fall, speciellt att du hittat något du tycker är roligt och vill lägga tid och energi på! All lycka till dig!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med bloggen, men roligt för dig, stort lycka till, KRAM!

    SvaraRadera
  3. Vinnarna i Tree Jewellery-tävlingen är nu presenterade på bloggen! =)
    http://adaras.se/2011/august/vinnarna-av-smycken-fran-tree-jewellery.html#comment

    Var gärna med i min andra tävling, om du inte redan är det! xD

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten! :D Mejla mig dina adressuppgifter till adara.blogg@gmail.com! =)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Kikar in och tipsar om att jag har en riktigt bra smyckestävling nu där hela tre läsare vinner ett valfritt smycke. Klicka på länken nedan för att komma direkt till tävlingen!!

    http://maddisenj.blogg.se/2011/august/smyckestavling.html

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Gillar du bloggtävlingar? Då tycker jag absolut att du ska kika på mina pågående tävlingar och kanske vara med? :)

    http://jenniemariajohansson.se/2011/september/tavling-i-samarbete-med-vuxenshoppen.html, http://jenniemariajohansson.se/2011/september/tavling-om-ett-sheer-cover-kit-fran-superglan.html.

    Hoppas du får en fortsatt fin onsdag.
    / Jennie

    SvaraRadera