lördag 21 januari 2012

Tips: gratis tamponger varje månad!


Jag har skrivit om det förr på bloggen 
men det här är en så himla bra sak 
att jag bara måste ta upp det igen! 
Gratis är ju bara så himla gott 
och mensskydd är något som 
vi tjejer inte kan komma undan 
att vi måste lägga ner pengar på, 
något som jag alltid tyckt är lite orättvist.

Alltid när något företag säger att de vill ge mig något gratis blir jag direkt misstänksam, jag blir skogstokig när någon försöker lura på mig en prenumeration, fraktkostnad eller något annat lömskt som kryper fram efter en tid och tvingar mig att lägga ut pengar på något som lovats mig gratis! Morr! 

Den här dealen är dock helt gratis, inga pengar för frakten, ingen gömd avgift om man vill lägga av - underbart!
Det enda som förväntas av en om man vill ha mer tamponger efter det första paketet man fått är att man ska svara på en kort enkät om reklamen som finns på asken som tampongerna kommer i. Orkar man inte göra det är det enda som händer att det inte kommer någon ny ask nästa månad. Inget fuss och inga lömska avgifter!


Det här är vad de själva säger om sin tjänst och produkt:
"Tampons for free erbjuder tamponger som skickas hem till dig - helt gratis! Detta möjliggörs tack vare fantastiska samarbetspartners. Genom att våra samarbetspartners sätter skräddarsydd reklam på tampongboxarna kan vi i vår tur erbjuda dig snygga tamponger helt gratis!"


Jag är väldigt nöjd och jag gillar verkligen att få hem en ask med gratis tamponger i brevlådan en gång i månaden. Att svara på ett par frågor om reklamen på kartongen är verkligen inte mycket begärt imo. Det här är en skön deal och jag kan varmt rekommendera den till alla som använder tamponger!

2 kommentarer: