måndag 12 mars 2012

Jag älskar havregryn!

Jag har läst om det här många gånger men kom över det här senast här:
nu har jag tillslut bestämt mig för att testa det och har använt det i snart tre veckor - wow! för mig har det fungerat jättebra! Nu har jag en liten burk med havregryn i badrummet och använder det varje kväll. 
För mig har det här fungerat hur bra som helst, det är väldigt billigt och har verkligen gjort så bra saker för min hy.

Personligen gör jag så att efter att jag tvättat bort mitt smink med min vanliga cleanser från Olay tar jag lite gryn blandat med vatten i handflatan och exfolierar huden i ansiktet med det och poff! 
Min hy har blivit så mycket klarare! 
Jag tycker att havre funkar toppenbra och jag rekommenderar varmt till alla att testa :)
Vad tycker du?

1 kommentar:

  1. Bra tips! Det här ska vi prova. :)
    Förresten.. Krya på dig, om du inte redan är piggelin förstås. Kram!

    SvaraRadera