onsdag 9 oktober 2013

Tävla om Too Faced Primed & Poreless och IsaDora Under Cover x2!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2662244/?claim=shsdp3thydf">Följ min blogg med Bloglovin</a>


Med regn i luften och kallare och mindre förlåtande ljus kan en primer vara den där efterlängtade chokladbiten i kaffet som gör dagen lite skönare och humöret lite bättre. 

Primed & Poreless by Too Faced och IsaDora's Under Cover Face Primer tillsammans med Lumene's Vitamin C+ High Protection Primer är mina personliga favoriter och nu tänkte jag få dela med mig av mina ögonstenar.


Ladda i höstmörkret!

För att tävla om Primed & Poreless lämna en kommentar och dela med dig av din favorit-humörhöjare så här i höstmörkret. Det i mitt tycka bästa tipset vinner.
1 kommentar/person.


För att tävla om Under Cover behöver du bara ställa mig en fråga, något du vill veta om mig eller bara något roligt nyfiket. Jag kommer lotta en vinnare bland alla kommentarer och välja ännu en som jag tycker är den mest unika/roliga/spännande.
Max 3 kommentarer/person.

Att dela och gilla inlägget, kanske även följa på Bloglovin?, är inget måste men väldans uppskattat!

XOXO



Kom ihåg att använda en e-mailadress som du kollar ofta då vinnarna måste svara på vinnarmail inom tre dagar.


Tävling är inte sponsrad.

2 kommentarer:

  1. Kajsa sa...^^

    Hej hej Annika! :)
    Tänkte jag kunde vara med i dina tävlingar.

    För Primed & Poreless:
    Min favorit-humörhöjare i höst är att krypa in under täcket och se på någon serie som man tycker är bra, helst någon gammal som ligger en varmt om hjärtat, och och äta massa gott till. Godis, pepparkakor, saffransbukllar... Att äta gott gör mig glad. :)

    / Kajsa (email: kaliim@hotmail.com)

    SvaraRadera
  2. Kajsa sa...^^

    För Under Cover:
    Om du skulle sminka dig till halloween, vad skulle du helst sminka dig till då? Karaktär, monster?
    (Skulle vara roligt att se dig lägga upp några halloween-sminkningar här på bloggen. Du är ju så bra på sånt. :) )

    /Kajsa (kaliim@hotmail.com)

    SvaraRadera